Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2020

Γ Τάξη -Προγραμματισμός

Γ Γυμνασίου


ASKHSEIS ... (https://blogs.sch.gr/vchatzidoukas/g-gymnasioy/scratch/askiseis-scratch/)

ΑΣΚΗΣΕΙΣ SCRATCH

ΑΣΚΗΣΗ 1

SCRATCH ΕΛΙΚΑΣ

1. Βάλτε στην σωστή σειρά τις παραπάνω εντολές που αφορούν μόνο το κουμπί ώστε όταν αυτό πατηθεί, να εκκινεί ο έλικας

2. Βάλτε στην σωστή σειρά τις παραπάνω εντολές που αφορούν μόνο τον έλικα ώστε όταν πατηθεί το κουμπί ο έλικας να παίρνει οριζόντια θέση, να περιμένει ένα δευτερόλεπτο και στην συνέχεια να περιστρέφεται συνέχεια μέχρι να πατηθεί το STOP

ΑΣΚΗΣΗ 2

SCRATCH ΦΑΝΑΡΙ 1

1. Βάλτε στην σωστή σειρά τις παραπάνω εντολές που αφορούν μόνο το κουμπί ώστε όταν αυτό πατηθεί να ενεργοποιεί το κόκκινο κόκκινο φανάρι.

2. Κόκκινο φανάρι: Βάλτε στην σωστή σειρά τις παραπάνω εντολές που αφορούν μόνο το κόκκινο φανάρι ώστε όταν αυτό ενεργοποιηθεί από το κουμπί αυτό να ανάβει για 3sec, να σβήνει και να ενεργοποιεί το πράσινο φανάρι.(Βάλτε τον κώδικα μόνο για το κόκκινο φανάρι).

3. Πράσινο φανάρι: Όταν ενεργοποιηθεί από το κόκκινο φανάρι, το πράσινο να ανάβει για 3 sec, να σβήνει, να ενεργοποιεί το πορτοκαλί φανάρι.

4. Πορτοκαλί φανάρι: Όταν ενεργοποιηθεί από το πράσινο φανάρι, το πορτοκαλί να ανάβει για 1 sec, να σβήνει, να ενεργοποιεί το κόκκινο φανάρι.

ΑΣΚΗΣΗ 3

LAMP ON OFF QUIZ

1. Κουμπί ΟΝ: Όταν πατηθεί το πράσινο κουμπί ΟΝ η λάμπα να λαμβάνει εντολή να ανάψει.

2. Κουμπί OFF: Όταν πατηθεί γκρί κουμπί OFF η λάμπα να λαμβάνει εντολή να σβήσει

3. Κουμπί FLASH: Όταν πατηθεί το μπλέ κουμπί FLASH η λάμπα να λαμβάνει εντολή να αναβοσβήνει(“go flashing”)

4. LAMP ON: Βάλτε στη σειρά τις εντολές έτσι ώστε όταν η λάμπα λάβει εντολή να ανάψει αυτή να ανάβει.

5. LAMP ΟFF: Βάλτε στη σωστή σειρά τις εντολές που αφορούν την λάμπα έτσι ώστε όταν λάβει εντολή (OFF) να σβήσει, αυτή να σβήνει. λάμπα να ανάβει

6. LAMP FLASHING: Βάλτε στην σωστή σειρά τις εντολές που αφορούν την λάμπα έτσι ώστε όταν λάβει εντολή να “κάνει flash” δηλαδή αυτή να ανάβει για 0.15sec να σβήνει για 0.15sec και αυτό να επαναλαμβάνεται για 15 φορές 




Γεωμετρικά σχήματα στο scratch













Ασκήσεις για το επόμενο μάθημα

Άσκηση 1
Ο επόμενος κώδικας εμφανίζει 6 τετράγωνα το ένα δίπλα στο άλλο. Κάθε ένα τετράγωνο έχει μήκος πλευράς 50.



Παρατηρήστε ότι στον παραπάνω κώδικα επαναλαμβάνεται 6 φορές το παρακάτω μπλοκ εντολών

οπότε μπορούμε να ξαναγράψουμε το παραπάνω πρόγραμμα με χρήση άλλης μιας δομής επανάληψης:


Άσκηση 2
Σε συνέχεια των παραπάνω να γράψετε ένα πρόγραμμα το οποίο θα εμφανίζει ένα πλέγμα 6x6 τετραγώνων πλευράς 50.
Υπόδειξη
Ξεκινήστε να σχεδιάσετε αρχικά 2 εξάδες τετραγώνων. Στη συνέχεια προσθέστε μια εξάδα ακόμα. Παρατηρήστε ποια ομάδα εντολών επαναλαμβάνεται
Στη λύση σας πρέπει οπωσδήποτε:
1) Να μην επαναλαμβάνονται εντολές.
2) Μην χρησιμοποιήσετε την εντολή Πήγαινε/σήκωσε πένα ώστε να μεταβείτε άμεσα στην αρχή της νέας γραμμής. Η γάτα θα πρέπει να περπατήσει πάνω στις γραμμές που έχει ήδη σχεδιάσει προς τα πίσω.

Άσκηση 5

Προσοχή στη γωνία στροφής όπως φαίνεται στο παραπάνω ορθογώνιο τρίγωνο. (Αυτό δεν είναι το τρίγωνο που θα σχεδιάσετε εσείς!!!)
Φανταστείτε ότι βαδίζετε ευθεία και θέλετε να στρίψετε έτσι ώστε να συνεχίσετε να περπατάτε πάνω στο ισόπλευρο τρίγωνο!!!

Άσκηση 6
Δεν θα σχεδιάσετε το τετράγωνο και μετά τα τρίγωνα αλλά πρώτα ένα τρίγωνο, μετά το διπλανό του κλπ. Σκεφτείτε αφού σχεδιάσετε ένα τρίγωνο πόσο πρέπει να μετακινηθεί η γάτα και στη συνέχεια να στρίψει ώστε να ξεκινήσει να σχεδιάζει το επόμενο τρίγωνο?
Δοκιμάστε πρώτα να κάνετε το μισό σχήμα, δηλαδή δυο τρίγωνα χωρίς επανάληψη και μετά χρησιμοποιήστε και επανάληψη





PowerPoint














Παπαμαργαρίτη



ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1  -   Πρόβλημα αλγόριθμος -πρόγραμμα


Video1

Video2

Δραστηριότητες τάξης

Το πρόβλημα του βαρκάρη (play )    Φωτόδενδρο      Ο αλγόριθμος  


 Οι πύργοι του Ανόι











Tetris code σε C++ 


















Τι καινούργιο έμαθα; Αυτοαξιολόγηση

Online Ασκήσεις Α

Online Ασκήσεις Β


Φωτόδενδρο

Ο κύκλος ζωής ενός προγράμματος

Η εξέλιξη του προγραμματιστικού περιβάλλοντος

Εκτέλεση προγράμματος από τον υπολογιστή



Εκπαιδευτικό Λογισμικό – Πληροφορικής Α΄ Β΄ Γ΄ Γυμνασίου 

https://ts.sch.gr/repo/online-packages/gym-pliroforiki-a-c/


Πρόγραμμα εύρεσης μέσου όρου



Ερωτηματολόγια

Σχολικό βιβλίο Υπογραμμισμένο

Θεωρία - Αλγόριθμος - Πρόγραμμα  - Ερωτήσεις Απαντήσεις

Σπαζοκεφαλιά του βαρκάρη

Πύργοι Ανόι

Ασκήσεις από τον κ Κορδουλή


Κεφάλαιο 9: Διαδίκτυο, Web 2.0 και Web X.0

Κεφάλαιο 10: Υπηρεσίες και Εφαρμογές Διαδικτύου

Κεφάλαιο 11: Εισαγωγή στην HTML

Κεφάλαιο 13: Εφαρμογές Νέφους

Κεφάλαιο 14: Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από Απόσταση

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ – Τηλεργασία – Ασύγχρονη και Σύγχρονη Συνεργασία από απόσταση

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1 – GOOGLE Docs – Επεξεργασία Κειμένου

ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 2 – GOOGLE Docs – Κοινή Χρήση

Padlet: Ένας ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων για τη διδασκαλία

Padlet: φτιάξτε γρήγορα έναν υπέροχο ψηφιακό πίνακα και επικοινωνήστε με μαθητές και γονείς

Padlet: Ένας ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων για την τάξη

Κεφάλαιο 15: Κοινωνικά Δίκτυα

Κεφάλαιο 16: Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο

Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής -Το Υπολογιστικό Σύστημα ως ενιαίο σύνολο

Σταυρόλεξο- Ασφάλεια και Προστασία στο Διαδίκτυο

Βίντεο για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Διαδραστικά Παιχνίδια για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο















Τετάρτη 11 Νοεμβρίου 2020

Α ΤΆΞΗ

ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

1  Μορφοποίηση χαρακτήρων

Ο φασιανός συνέχισε να βολτάρει κατά μήκος της δενδροστοιχίας που χώριζε το δρόμο από το αλσύλλιο, με το λαιμό υψωμένο, κουνώντας το κεφάλι του πίσω μπρός.1η παράγραφος.

Ο Σάιμον  ανάσανε βαθιά και ξεροκάταπιε. 2η παράγραφος

Το χαρούμενο περπάτημα του φασιανού ξαφνικά επιβραδύνθηκε. Ανέκοψε το καμαρωτό του βάδισμα και τίναξε το κεφάλι του με δυσπιστία προς τα εμπρός. 3η παράγραφος

Ο Σάιμον  ξαναανάσανε βαθιά και ξεροκατάπιε. 4η παράγραφος

 

 

 

 2   Μορφοποίηση παραγράφου     Από  την συνάδελφο  Φερεντίνου Μ.

Σύντομη περιγραφή του προγράμματος. Συμμετέχοντες: 9 μαθητές και 7 μαθήτριες της 1ης Τάξης με τον συντονιστή καθηγητή, συμμετείχαν στο 4ο Φεστιβάλ Μαθητικών Ταινιών, στα πλαίσια του Εκπαιδευτικού Προγράμματος «Πάμε σινεμά;». Αφού πρώτα παρακολούθησαν ένα σύντομο μάθημα πάνω στην τέχνη του κινηματογράφου, στη συνέχεια με την συνεργασία της σκηνοθέτιδας Αναστασίας Χριστοφορίδου, γύρισαν τη φαρσοκωμωδία μικρού μήκους με τίτλο  «Η Γκαντεμιά του Σκηνοθέτη». Η υπόθεση της ταινίας. Ένας φιλόδοξος σκηνοθέτης έχει αναλάβει τα γυρίσματα μιας αισθηματικής ταινίας. Με όρεξη και κέφι ρίχνεται με τα μούτρα στη δουλειά. Τα φιλόδοξα του σχέδια, όμως θα ανατραπούν από το πρώτο κιόλας γύρισμα. Μια σειρά από απρόοπτα γεγονότα θα εκνευρίσουν τον παραγωγό και η ταινία θα διακοπεί. Η απονομή βραβείων. Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν στην τελετή απονομής βραβείων του προγράμματος, που πραγματοποιήθηκε στον κινηματογράφο Ολύμπιον, την Κυριακή 25 Απριλίου 2004.

Αφού πληκτρολογήστε το παρακάτω κείμενο:

  1. Πατήστε το enter για να δημιουργήσετε παραγράφους όπου χρειάζεται.
  2. Για κάθε παράγραφο επίλεξε σωστή στοίχιση.
  3. Βάλε διάστιχο στην 5η παράγραφο.
  4. Δημιούργησε προεξοχή στην 2η παράγραφο.
  5. Από το παράθυρο διαλόγου ΜΟΡΦΟΠΟΙΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ υπογράμμισε, μεγάλωσε τα γράμματα σε μέγεθος 11,    εφάρμοσε έντονα    ή πλάγια  γράμματα, δημιούργησε δείκτες και εκθέτες, άλλαξε την απόσταση χαρακτήρων και χρωμάτων όπου χρειάζεται
  6. Από τον χάρακα διάλεξε τις εσοχές αριστερή και δεξιά όπου χρειάζεται
  7. Εφάρμοσε επισήμανση στην φράση. Πάμε σινεμά



3 Μορφοποίηση Παραγράφου

 ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ Η δράση που επιλέξαμε για την εφαρμογή του συγκεκριμένου προγράμματος Ολυμπιακή Παιδεία του ΥΠΕΠΘ, είναι μια θεατρική παράσταση με τίτλο «Η ΑΓΡΙΕΛΙΑ», που μας παραχώρησε ο κος Ι.Ε. Γεωργακάκης. Η ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ Τα παιδιά που πήραν μέρος σ’ αυτήν την παράσταση ανέλαβαν να διεκπεραιώσουν ένα δύσκολο αγώνα, να αφομοιώσουν μία θεατρική παιδεία λόγου και σωματικής δράσης άγνωστης γι’ αυτούς, τη λογική μιας πειθαρχίας και μιας συλλογικότητας που δύσκολα απαντάται στις μέρες μας, τη μεθοδολογία του αυτοσχεδιασμού - που απαιτεί την εμβάθυνση στον ίδιο τον εαυτό μας- και το κουράγιο της πρότασης και της έκθεσης. Ακόμα ανακάλυψαν κλίσεις που δεν ήξεραν, δυνατότητες που αγνοούσαν, βίωσαν τη μαγεία του θεάτρου, της υποκριτικής από τη θέση του δημιουργού, του ηθοποιού και όχι του θεατή ή του αναγνώστη. Πάνω απ’ όλα: διαπίστωσαν την αξία της συνεργασίας, της υπεύθυνης συλλογικής δουλειάς που απαιτεί το θέατρο καθώς πολλοί μαζί συνέβαλλαν συντονισμένα και υπεύθυνα για την επίτευξη του κοινού στόχου, καταβάλλοντας ο καθένας τη δική του προσπάθεια και καταθέτοντας το δικό του μεράκι και ψυχή.

 

 





  4 Επεξεργασία κειμένου -Επαναληπτική Άσκηση


 Ανοίξτε την εφαρμογή Microsoft Word και πληκτρολογήστε τα εξής:

 

 

2.                 Πληκτρολογήστε πριν το παραπάνω κείμενο τον παρακάτω τίτλο: Ηλεκτρονικός υπολογιστής

 

3.                  Κάντε τις παρακάτω αλλαγές στον τίτλο που πληκτρολογήσατε:

a.                                          Στοίχιση: Κέντρο

b.                                          Γραμματοσειρά: Arial

c.                                           Μέγεθος: 17

d.                                          Στυλ: Υπογράμμιση και έντονη γραφή

e.                                           Χρώμα γραμματοσειράς: Πορτοκαλί

f.                                            Επισήμανση: Γκρι

g.                                          Απόσταση χαρακτήρων: Εκτεταμένη κατά 10στ.

h.                                          Περίγραμμα: σκιά , τριπλή γραμμή χρώματος μπλε, σκίαση θαλασσί και εφαρμογή σε παράγραφο.

 

4.                Εισάγετε αρίθμηση στις παραγράφους :  Το υλικό και
                                                                              Το λογισμικό.

 

5.                Κάντε τις παρακάτω αλλαγές στις παραγράφους που ξεκινούν με τις παρακάτω λέξεις:

Υλικό (software) ……..

Το λογισμικό αποτελείται ……..

a.                                          Στοίχιση: Πλήρης

b.                                          Αριστερή εσοχή: 2 cm

c.                                           Δεξιά εσοχή: 2 cm

d.                                          Εσοχή πρώτης γραμμής: 1 cm

e.                                           Διάστημα πριν: 12 στ.

f.                                            Διάστιχο: 1,5 γραμμή

g.                                          Στυλ: Πλάγια γραφή

h.                                          Κουκίδες:     l

 

6.                Στο τέλος του κειμένου εισάγετε μία καινούργια σελίδα.

 7.                Στη σελίδα που δημιουργήθηκε εισάγετε πίνακα 4 στηλών , 5 γραμμών και σταθερού πλάτους στηλών 2 cm.

 8.                Συγχωνεύστε τα κελιά της πρώτης γραμμής του πίνακα.

 9.                Πληκτρολογήστε τα παρακάτω στα αντίστοιχα κελιά του πίνακα

Γυμνάσιο ………….

Τάξεις

Α

Β

Γ

Αγόρια

30

25

33

Κορίτσια

28

27

34

 

 

 

 

 

10.            Εφαρμόστε στον πίνακα εξωτερικό περίγραμμα με τα εξής χαρακτηριστικά:

a.                                          Στυλ γραμμής: διπλή

b.                                          Πάχος γραμμής: 1 ½ στ.

c.                                           Χρώμα γραμμής:  μπλε

 11.             Εφαρμόστε στον πίνακα εσωτερικό περίγραμμα με τα εξής χαρακτηριστικά:

d.                                          Στυλ γραμμής: διακεκομμένη

e.                                           Πάχος γραμμής: 1 στ.

f.                                            Χρώμα γραμμής:  πορτοκαλί

 12.             Χρωματίστε τα κελιά της πρώτης γραμμής με χρώμα γεμίσματος θαλασσί και τα κελιά της πρώτης στήλης με χρώμα γεμίσματος κίτρινο.

 13.             Στην τελευταία γραμμή του πίνακα υπολογίστε το άθροισμα των παιδιών κάθε τάξης.

 14.             Αλλάξτε τον προσανατολισμό των γραμμάτων Α, Β, Γ,  σε κατακόρυφο, δηλαδή το κείμενο να φαίνεται στραμμένο κατά 90ο .

 15.             Στοιχίστε το συγχωνευμένο κελί της πρώτης γραμμής και τα κελιά της πρώτης στήλης με στοίχιση κέντρο κέντρο.

 16.               Κάτω από τον τίτλο της πρώτης σελίδας και πριν από το κείμενο εισάγετε μία έτοιμη εικόνα ClipArt από τις συλλογές του Office με θέμα τους Υπολογιστές από την κατηγορία Τεχνολογία.

 17.             Αλλάξτε το μέγεθος της εικόνας σε μικρότερο.

 18.             Στοιχίστε την εικόνα οριζόντια στο κέντρο της σελίδας και αλλάξτε τη μορφή της ώστε να  εμφανίζεται πίσω από το κείμενο.

 19.             Εισάγετε εξωτερική γραμμή στην εικόνα πάχους 1,5 στ.

 20.             Κάτω από τον πίνακα της δεύτερης σελίδας αφήστε δύο κενές γραμμές και πληκτρολογήστε τα εξής:            Ο γραμματέας

 Παπαδόπουλος Κωνσταντίνος

 21.              Στοιχίστε το κείμενο που πληκτρολογήσατε με τη βοήθεια στηλοθέτη στοίχισης κέντρου στον αριθμό 11 του χάρακα.

 22.              Αλλάξτε το zoom της σελίδας σε 85%.

 23.              Εισάγετε Κεφαλίδες και υποσέλιδα όπου στην Κεφαλίδα να εμφανίζεται η λέξη Υπολογιστής στα δεξιά της σελίδας και στο υποσέλιδο να εμφανίζεται η τρέχουσα ημερομηνία αριστερά και ο αριθμός σελίδας με τη μορφή -1- στο κέντρο.

 24.              Αντιγράψτε μία φορά τις παραγράφους:

  Υλικό (software) ……..

 Το λογισμικό αποτελείται ……..

 κάτω από τις αρχικές παραγράφους.

 

21.              Μεταφέρετε το κείμενο:

            Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής αποτελείται από:

1.                                          Το υλικό  και

2.                                          Το λογισμικό.  από την αρχή του κειμένου στο τέλος του.

25.              Αλλάξτε τον προσανατολισμό της σελίδας σε οριζόντιο και μετά ξαναλλάξτε τον σε κατακόρυφο.

 

26.              Αλλάξτε τα περιθώρια σελίδας ως εξής:

Αριστερό περιθώριο: 1,5 cm

Δεξιό περιθώριο: 1,5 cm

Πάνω περιθώριο: 1 cm

Κάτω περιθώριο: 1,5 cm.

 

27.               Εμφανίστε τους μη εκτυπώσιμους χαρακτήρες του κειμένου σας και στη συνέχεια αποκρύψτε τους.

 28.              Εισάγετε εισαγωγικά στον τίτλο του κειμένου ώστε να εμφανιστεί ως εξής:

«Ηλεκτρονικός υπολογιστής»

 29.              Δείξτε τη σελίδα όπως θα είναι όταν εκτυπωθεί.

 30.             Εκτυπώστε μόνο την πρώτη σελίδα του κειμένου 5 φορές.

 31.            Πηγαίνετε το δρομέα σας οπουδήποτε στη δεύτερη σελίδα και εκτυπώστε την τρέχουσα σελίδα.

 32.            Στο τέλος του εγγράφου εισάγετε το σύμβολο É και αλλάξτε το μέγεθός του σε 48 στ. και χρώμα πράσινο.

  Αποθηκεύστε το αρχείο στο φάκελο Ασκήσεις με όνομα  Επαναληπτική_Word.doc

Ο ηλεκτρονικός υπολογιστής αποτελείται από:
Το υλικό  και
Το λογισμικό.
Υλικό (software) ονομάζουμε το σύνολο των φυσικών μερών του υπολογιστή ή διαφορετικά ό,τι μπορούμε να αγγίξουμε σ΄ έναν υπολογιστή.
Το λογισμικό αποτελείται από το λειτουργικό σύστημα και από το λογισμικό εφαρμογών.(Εφαρμογές στον υπολογιστή ονομάζουμε τα διάφορα προγράμματα του υπολογιστή)





3   Περιγράμματα         Κατεβάστε εδώ και κάνετε τις κατάλληλες μορφοποιήσεις





3  Πίνακες





1ο Κεφάλαιο - Βασικές έννοιες της Πληροφορικής

 ΦΩΤΟΔΕΝΔΡΟ

          ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 
               1. Άσκηση: https://www.liveworksheets.com/1-dr2374030tq
               2. Φύλλο αξιολόγησης: https://www.liveworksheets.com/1-zr2370555zh
               3.Online Ασκήσεις Κεφάλαιο 1: Βασικές έννοιες Πληροφορικής

2ο Κεφάλαιο – Το υλικό του υπολογιστή

            Επιπλέον δραστηριότητες

          Ποιες από τις παρακάτω είναι συσκευές εισόδου;




3ο Κεφάλαιο - Εργονομία

1. Η σωστή στάση εργασίας σε υπολογιστή. 761

2. Η ανάλυση της εικόνας σε εικονοστοιχεία. 1174

4. Προσδιορισμός μεγέθους οθόνης. 724

3. Ανάλυση οθόνης και ποσότητα πληροφορίας.717

 

 Κεφάλαιο 5 – Γνωριμία με το λογισμικό του υπολογιστή

 1. Πως τρέχει ένα πρόγραμμα 1006

2. Κατηγορίες λογισμικού 1005

 

7ο Κεφάλαιο – Προστασία Λογισμικού - Ιοί

 

 10ο Κεφάλαιο – Επεξεργασία Κειμένου

Αρχεία

1. Δημιουργία πρόσκλησης - Μορφοποίηση γραμματοσειράς,  667


2. Ορθογραφικός έλεγχος και αυτόματη διόρθωση κειμένου. 752


3. Εκτύπωση και προεπισκόπηση εκτύπωσης. 751


4. Τροποποίηση και αποθήκευση εγγράφου. 668


5. Στοίχιση και μορφοποίηση παραγράφων. 750


6. Εισαγωγή εικόνων. 1169


7. Αντιγραφή και μετακίνηση κειμένου. 749


8. Μορφοποίηση γραμματοσειράς κειμένου 557


9. Κουκκίδες και αρίθμηση. 1168


10. Εύρεση και αντικατάσταση 929


11. Χρήση κεφαλίδας και υποσέλιδου. 631


12. Σχεδίαση στην επεξεργασία κειμένου. 743


13. Μορφοποίηση σελίδων. 584


14. Εισαγωγή συμβόλων και υπερσυνδέσμων. 2414


15. Πίνακες. 930


16. Προσαρμογή πινάκων. 665

 

 

Κεφάλαιο 11 – Γνωριμία με το Διαδίκτυο

1. Οι βασικές υπηρεσίες του Διαδικύου993
2. Ασφάλεια στο Διαδίκτυο 6209

Δραστηριότητες:
1. Σταυρόλεξο: βασικές έννοιες στο Διαδίκτυο 3336
2. Σταυρόλεξο: Ασφαλές Διαδίκτυο 4749

 Κεφάλαιο 12:    Ο Παγκόσμιος Ιστός Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου

 Ανάλυση διεύθυνσης ιστοσελίδας 633